Tjenester

skreddersydde boligprospekt med 3d visualisering

3D-eksteriort.jpg Vår styrke ligger i å benytte 3D og visualisering i et skreddersydd boligprospekt med alle elementer som skal til for å fange opp interessenter og lede disse til megler eller selger. I en tidlig innsalgsfase trenger ikke alle deler være på plass for å kunne komme i gang. I en startfase er det likevel noen bærende elementer som vi anbefaler å ha på plass tidlig.

Her kan vi f.eks. visualisere interiør og eksteriør direkte i tomteområdet, samt lage fotorealistiske 3D-interiør med moderne møbler og korrekt utsikt. Vi leverer til og med 360° interaktivt panoramabilde og «fly-through» videovisninger kun ved hjelp av fotorealistisk 3D. Men 3D-bilder alene hjelper lite. Vår styrke ligger i å benytte 3D og visualisering i et skreddersydd kampanjenettsted med alle elementer som skal til for å fange opp interessenter og lede disse til megler eller selger. I en tidlig innsalgsfase trenger ikke alle deler være på plass for å kunne komme i gang. I en startfase er det likevel noen bærende elementer som vi anbefaler å ha på plass tidlig. Vi kan levere alle ledd et prospekt vil trenge fra investorpresentasjoner til ferdige kampanjenettsider for eiendomsprospektet som gir potensielle kjøpere et samlet inntrykk. Her er noe av hva vi kan bistå med:

  • bygge merkevare for området ved å opprette et domenenavn for eiendommen.
  • utvidet 3D-visualisering av visningsleilighet/ hus/ kontor/ næringsbygg alt med full interiør/eksteriør visualisert.
  • et selgende sett med nettannonser for å drive trafikk inn til nettstedet og skape interessenter.
  • utarbeide profesjonelle papirutgaver av prospektene med egen mappe til investorer/kjøpere.
  • fortelle litt om området og stedet.
  • visualisere bygningene og løsningene innvendig.
  • vi kan også levere med verktøy som lar megler få redigere direkte i nettsiden på en enkel måte.
  • med samme publiseringsverktøy kan megler gå inn og merke hva som er solgt og ledig like enkelt.
  • dokumentere teknisk standard og utrustning.
  • forklare kommunikasjonmåter til/fra byggested med kart.
  • bruke 3D-bilder for å gi et ferdig inntrykk etter bygging.
  • få visualisert/forklart fordelene til eiendommen med 3D-visualisering.
  • eksisterende AutoCAD-modeller fra arkitekten kan gjenbrukes i prospektet.
  • bygge en historikk rundt området som forankrer prospektet til nærmiljøet.
  • reklame-seil for å promotere utbygger/byggherre.
  • evt. mobil salgsstand for større innsalgsprospekter til messer/utstillinger.
  • verdifull gjenbruk av prosjektnettsted ved senere overgang til permanent nettsted for eiendommen.

Fotorealistisk 3D-visualisering av boliger