Ukategorisert

Ny grafisk profil for Lofotkraft-konsernet

Nylig lanserte vi Lofotkrafts nye grafiske profilhåndbok som skal hjelpe selskapene framover i tid til å samkjøre all sin kommunikasjon på en korrekt og merkevarebyggende måte. 

Oppdraget var spennende og utfordrende. Endel kjennskap til merkevaren var absolutt verdt å ta vare på, mens andre deler trengte en fornying som vi nå har avsluttet og Lofotkraft nå har tatt i bruk. 

[issuu layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml backgroundcolor=FFFFFF showflipbtn=true documentid=100504061516-f57cc54252cb4385a40b14c67ab115f6 docname=grafisk-profilhandbok-lofotkraft-v141 username=promonorge loadinginfotext=Grafisk%20profilhandbok%20Lofotkraft%20v1.1 width=566 height=350 unit=px]

Dette er Lofokrafts nye grafiske profilhåndbok. Den beskriver Lofotkrafts profil- program og gir retningslinjer for hvordan Lofotkrafts logo og øvrige deler av Lofotkrafts profil skal brukes, for å sikre en fortsatt sterk merkevare.