Sortland Havn
Sortland Havn ønsket seg mobilvennlige nettsider samtidig som vi oppgraderte publiseringsløsningen de bruker. De har nå en nettside som fungerer på alle plattformer. Sjekk nettløsningen her: sortland-havn.no
Sortland Havn ønsket seg mobilvennlige nettsider samtidig som vi oppgraderte publiseringsløsningen de bruker. De har nå en nettside som fungerer på alle plattformer. Sjekk nettløsningen her: sortland-havn.no
Willys verksted ønsket seg en nettside som var enkel å vedlikeholde samt hadde fokus på deres Finn annonsner og Facebook oppdateringer. Sammen kom vi fram til en løsning som alle involverte var fornøyde med. Publiseringsløningen som er brukt her er WordPress Nettsiden er selvsagt mobilvennlig og responsiv, se gjerne løsningen her : willysverksted.no
Rødbrygga ønsket seg nytt nettsted og vi kom sammen frem til at en løsning med stort fokus på Facebook ville være det optimale for dem.Alt som Rødbrygga publiserer på sin Facebook side dukker opp i hoveddelen av nettsiden. Alt er selvsagt mobilvennlig. Vi takker for oppdraget og gratulerer med ny nettside
Tre Team Entreprenør har lansert sine ny og mobilvennlige nettsider. Promo Norge takker for tilliten og oppdraget.
Hadsel havn sin nettside ble nylig lansert i ny og mobilvennlig drakt. I tillegg til et friskt og moderne design er det også lagt til kalkulatorer for utregning av havneavgift for besøkende. Vi takker Hadsel havn og tilliten og oppdraget.
Vi leverte i fellesferien en helt ny publiseringsplattform for vår kunde Visualdays.no med nettstedet LIVSLØP. Vi takker for oppdraget og tilliten. Publiseringsløsningen er mobilvennlig og optimalisert.
Lofotenbil.no er ute med ny og responsiv nettside. Over halvparten av bilkundene til bilbransjen benytter i dag mobil og nettbrett. Derfor har lofotenbil.no nå nylig lansert ny nettside som er 100% mobilvennlig for å gi kundene sine en best mulig opplevelse gjennom en nettside som tilpasser seg kundens utstyr.
Vi har nylig utviklet en skreddersydd mobilløsning for drifts- og feilmeldinger til Lofotkraft. Løsningen frigjør kapasitet internt og gir kraftselskapet full oversikt. De kan nå enkelt opprette nye planlagte driftsmeldinger som kommer automatisk inn på nettsidene. Etterhvert som ting utbedres så kan driftsansvarlig via mobilen enkelt klikke utført på drifts- og feilmeldinger, som da forsvinner fra nettsiden …
I forbindelse med at vi har levert Displaysystem for alle Avinor`s lufthavner i regionene Lo/Ve samt Ofoten, – fikk vi en strålende god attest etter vell 5 års drift.
Denne nettsiden byr på informasjon om hvordan bøndene sammen skal møte risiko- og sårbarhetsbildet – fortalt av mennesker som har stått i krisehendelser. Norges Bondelag har initiert prosjektet for å motivere medlemmene i de 540 lokallagene og deres lokale nettverk til å samle og dele kunnskap om hvordan de blir tryggere sammen. Oppdaget fikk vi av kommunikasjonshuset Visualdays.no …
Den nye hjemmesiden til Lofotkraft er mye mer rettet mot selvbetjening, og skal gjøre det enklere for kundene å finne det de leter etter. Løsningen er mobilvennlig og responsiv. Vi har i tillegg levert en integrering av funksjoner fra intranettet vi nylig leverte til Lofotkraft.
Lofotkraft ønsket et intranett som de ansatte har etterlyst etter en stund med en eldre løsning som ikke fungerte optimalt. Vi kom da inn og fikk oppdraget med å utarbeidet et helt nytt intranett. Plattformen er den samme som for konsern-nettstedet Lofotkraft.no, noe som muliggjør gjenbruk og bedre kjennskap til løsningen. Intranettet er styrt slik …
Vestvågøy Boligstiftelse (VBS) kom til oss med et ønske om en nettløsning hvor de kunne presentere all sin boligmasse, og samtidig filtrere ut hva som er var ledig og hva som var utleid/til salgs. Vi skreddersydde derfor en full salgsweb for boliger hvor VBS nå kan opprette nye eiendommer innenfor alle typer kategorier. Kundene kan …
Vi fikk i oppdrag fra Lofotkraft Produksjon AS å utvikle en automatisk visualisering på nett for vannstand, lufttemperatur og vindretning. Her utviklet vi et automatisk system som med faste intervaler henter XML-filen som Hidacs laster opp til lofotkraft.no. Denne filen blir omgjort og verdier satt inn i en database som så visualiseres i en interaktiv tabell …
Vi redesignet og utviklet en helt ny kommunikasjonsplattform på nett for Visualdays.no. Løsningen innebærer skreddersøm i PromoWP med responsivt og mobilvennlig design, migrering av innhold og Youtube og Vimeo-integrasjon av alle videos.
Restaurant Lofoten AS har hatt en solid vekst og vokst raskt. Dette har medført at selskapet kom opp i en merkevaremessig utfordring navnemessig når de overtok rorbuene på Å Rorbuer i tillegg til Restauranten og bryggerommene. Vi kom derfor inn med et forslag om å lage en merkevaremessig paraply-brand som lar dem drive innenfor flere …